Странице

петак, 04. децембар 2015.

ZDRAVE NOVOGODIŠNJE KUGLICE

Insiprisana decembrom, i novogodišnjim praznicima koji nam dolaze. Napravila sam ovu malu slatku, pre svega zdravu poslasticu. Recept je zaista lak, treba Vam maximum 15 minuta da napravite ove predivne kuglice. Idealne su za decu, vegane, i za sve one koje vole slatkiše. Ja obožavam da jedem slatkiše. Ove kuglice mogu jesti bez trunke griže savesti. Jer znam da u svoj organizam unosim nešto kvalitetno, sa puno proteina, vitamina i minerala. A opet preukusno.  Isprobajte i Vi ! :)






SASTOJCI :

  • 1 Šolja Urmi
  • 1 Šolja Badema
  • 1/2 Šolje oraha
  • 1/2 Šolje kandiranih brusnica
  • Rendana kora limuna, i narandže
  • 1 Kašičica cimeta
  • 1 Kašičica mlevenog đumbira
  • 1/2 Kašičice muskatnog orašćića



PRIPREMA :

Sve sastojke usitnite u blenderu ili seckalici(Ako je seckalica veća). Ako je manja, usitnite jedan po jedan sastojak, Nakon toga dobro sjedinite sve sastojke meseći rukama smesu.
Kada ste dobili veću kompaktnu lopticu. Kidajte manje komadiće, oblikujte male kuglice i ređajte u zelene korpice.






Sreća je u malim znacima pažnje ! 





Novogodišnji praznici se bliže, neka ove slatke kuglice zablistaju na Vašoj trpezi ! 

Made with love K.B. 

2 коментара:

  1. Draga moja....kuglice su savršene, morala sam ih probati!
    Slikala sam ih ali su slike loše...probaću da uh malo doteram pa ću ti poslati.
    Blog je sjajan, istražiću ga ovih dana i napraviti nešto.....pozdrav!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Snežana :* Tek sad videh komentar, javite kakvi su utisci nakon probanja :) Pozdrav !

      Избриши